logowanie

matematyka » forum » matematyka » temat

Studia matematyczna - która uczelnia?

ostatnie wiadomości  |  regulamin  |  latex

AutorWiadomość

kiki07
postów: 1
2016-10-05 22:29:15

Cześć,
obecnie studiuję matematykę (I rok) stacjonarnie w Poznaniu na UAM, mam w planach przeprowadzkę do Bydgoszczy w przyszłym roku akademickim i podjęcia się tam drugiego kierunku. Chciałam również kontynuować matematykę na tamtejszym UKW. Słyszałam od paru osób, że UAM to bardziej prestiżowa uczelnia, jest tam wyższy poziom nauczania niż UKW, więc łatwiej będzie mi znaleźć pracę po dobrze ukończonych studiach w Poznaniu niż w Bydgoszczy. Co o tym myślicie, czy przeniesienie do Bydgoszczy jest rozsądne? Czy ktoś studiował matematykę na UKW i mógłby trochę opowiedzieć?


tumor
postów: 8070
2016-10-07 17:34:21

Nie znam statystyk prestiżu, ale jakieś intuicyjne zdanie lepsze mam o UAM. Za mało wiedzy dają, że potrzebujesz drugiego kierunku? (Nie ma go w Poznaniu?)


jjusti18
postów: 1
2017-04-12 11:06:52

Ja też tam studiowałam, ale zrezygnowałam po roku. Stwierdziłam, że to nie dla mnie i rozpoczęłam pracę tymczasową, żeby trochę kaski zarobić, ale naukę generalnie nie przerwałam. Zaczęłam studiować online. Stwierdziłam, że spróbuje swoich sił w dziedzinie zarządzanie zasobami ludzkimi studia podyplomowe. Myślę, że to bardzo ciekawa specjalizacja i pożądana. Mam nadzieję, że jak skończę je to dostanę fajną pracę.


elabarbara
postów: 1
2017-04-14 13:50:57

Witaj :) zawsze możesz zdecydować się na drugi kierunek i uczyć się np. online co nie będzie ci przeszkadzało w uczeniu się w normalnej szkole. Ja np tak mam że uczęszczam na uczelnie i jednocześnie wybrałam jeszcze studiowanie online. Wybrałam ekonomia studia które w żadnym stopniu nie przeszkadzają mi a mam dostęp do platformy zdalnego nauczania.
Na platformie umieszczone są materiały dydaktyczne, zadania, testy, quizy, tematy do dyskusji na forum, oraz zakresy wymagań.


tumor
postów: 8070
2017-04-14 14:52:13